Foto's !!!!! - Reisverslag uit Jönköping, Zweden van Ruud Jonkers - WaarBenJij.nu Foto's !!!!! - Reisverslag uit Jönköping, Zweden van Ruud Jonkers - WaarBenJij.nu

Foto's !!!!!

Door: Ruud Jonkers

Blijf op de hoogte en volg Ruud

04 Februari 2009 | Zweden, Jönköping

Hallo trouwe lezers!

Ik heb al mijn foto's even overzichtelijk in een album gezet voor jullie. Nu kan iedereen ze bekijken i.p.v. dat gedoe op hyves, facebook, msn etc.

Klik op de link hieronder, of voer hem in in je adresbalk (daar waar je de website die je wil bezoeken intypt) Geniet ervan en verzoekjes kunnen in de reacties worden geplaatst!

http://www.mijnalbum.nl/Album=C4K48U6M

  • 04 Februari 2009 - 15:29

    Carola:

    heey ruud,

    leuke foto's!!!!

  • 04 Februari 2009 - 16:39

    Joseej!:

    Das nog 'ns handig!!

    Leuk ook om wat van de omgeving te zien.. hoe je villa d'r uit ziet enzo!

    Kus!

  • 05 Februari 2009 - 21:50

    Vincent Claris:

    He Ruud,

    Ik ben gisteren aangekomen in Jonkoping en zal hier verblijven voor 5 maanden om af te studeren.

    Aan je verhalen te zien bevalt het leven hier wel. Omdat ik hier alleen ben zou ik graag wat andere studenten willen ontmoeten, dus hopelijk tot snel!

    Groeten Vincent

    ps. ik hou ook een weblog bij: waarisvincent.waarbenjij.nu

  • 05 Februari 2009 - 21:57

    Vincent Claris:

    ps. mijn emailadres is vincentclaris@gmail.com

  • 08 Februari 2009 - 08:27

    Cor:

    Hey Ruud,
    je hebt daar een mooie tijd zo te lezen en te zien. Beetje reizen, beetje feestjes aflopen,met leuke blondines op de foto en oh ja ook nog een beetje studeren. Geniet ervan. Want deze tijd maak je maar één keer mee.
    Groet,
    Cor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Jönköping

Ruud

Actief sinds 04 Jan. 2009
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 18797

Voorgaande reizen:

11 Januari 2009 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

02 Oktober 2010 - 30 November -0001

Emigreren naar Engeland

Landen bezocht: