Videomateriaal! - Reisverslag uit Jönköping, Zweden van Ruud Jonkers - WaarBenJij.nu Videomateriaal! - Reisverslag uit Jönköping, Zweden van Ruud Jonkers - WaarBenJij.nu

Videomateriaal!

Door: Ruud Jonkers

Blijf op de hoogte en volg Ruud

02 Maart 2009 | Zweden, Jönköping

Aangezien ik maar 2 video's op de site kon zetten heb ik er een paar ge-upload op Youtube. De beschrijving is in het engels, maar jullie komen er vast wel uit.

Klik daar --> http://www.youtube.com/RuudJonkers <---Daar voor de video's

En voor degenen die mijn verhaal te lang vonden en misschien de link naar de foto's hebben gemist (alle 338 maar liefst) :S

Klik daar --> http://www.mijnalbum.nl/Album=PQF7ZXEP <--- Daar dus!

Geniet ervan!

Groetjes vanuit Jönköping waar het langzaam aan minder wit word, zal de lente gauw komen??

• 02 Maart 2009 - 19:36

José:

Hej Bror!

Helemaal fantastisch die filmpjes en foto's! Ook leuk om je stem op de filmpjes te horen... is alweer zoow lang geleden! Geniet!!!!!!!

Dikke x!

• 06 Maart 2009 - 20:31

Fam. J.Compagner:

Hee Ruuuud,

Geweldig om je verhalen te lezen en de foto`s te bekijken.
    We hoorden vandaag van je pa dat je er 300 foto`s had opgezet van je reis naar kiruna.
    Lijkt heel veel maar tis de moeite waard om ze te bekijken.
    We volgen je dus nog steeds!!!

Groet`n Jan, Alice, Astrid en Sven.

• 23 Maart 2009 - 19:45

Jaron Knoll:

he ruud heb jij de paaseitjes al gekregen ik heb ze aan je moeder verkocht zijn heeel erg lekker en gaat alles goed daar vind jij ook daar het nog leuk grooetjes en de familie

• 04 April 2009 - 13:08

Adriaan:

Heej Ruudtjuh!!
    Alles goed?? Nog vol te houden daarginds??
    Wordt tijd voor weer eens een verhaal..
    Is de omgeving al op de hoogte van een invasie Nederlanders??
    Spreek je wel weer!
    Groeten,